Začíná se nám tu rozmáhat nový nešvar. Jeho strůjcem je ministr zemědělství Marian Jurečka. Marketingový průzkum, který pro ministra zjišťuje, jak ho lidé znají, je vskutku unikátním uplatněním finančních prostředků z kapes daňových poplatníků. Rozhodl se takto utratit šest milionů z rozpočtu ministerstva zemědělství, a to mu patrně přílišnou popularitu v sebeprezentaci nezajistí.
Před časem ze sebe udělal i televizní hvězdu a zahrál si ústřední postavu televizního spotu. V televizní reklamě placené z prostředků ministerstva zemědělství chtěl prý propagovat naše domácí produkty. Nejen zemědělská veřejnost, ale my všichni bychom raději uvítali, kdyby tento „muž na svém místě“ řešil problémy svěřeného rezortu. A těch rozhodně není málo. V současné době jsou například ve velmi špatné kondici chovatelé dobytka a hrozí likvidace celých chovů. To je jedna z možností, na níž by se měl zaměřit.
Možná by mu to zajistilo pozitivnější vnímání, nežli tento pro nás všechny nepochopitelný průzkum. Bylo by dobré, kdyby si ministr, jenž zaujímá post za KDU-ČSL, svou prezentaci platil ze své vlastní či stranické kasy.