F. Zachariaš: Já a jen já – to je zřejmě heslo ministra Jurečky

31. 5. 2016

Začíná se nám tu rozmáhat nový nešvar. Jeho strůjcem je ministr zemědělství Marian Jurečka. Marketingový průzkum, který pro ministra zjišťuje, jak ho lidé znají, je vskutku unikátním uplatněním finančních prostředků z kapes daňových poplatníků. Rozhodl se takto utratit šest milionů z rozpočtu ministerstva zemědělství, a to mu patrně přílišnou popularitu v sebeprezentaci nezajistí.

Před časem ze sebe udělal i televizní hvězdu a zahrál si ústřední postavu televizního spotu. V televizní reklamě placené z prostředků ministerstva zemědělství chtěl prý propagovat naše domácí produkty. Nejen zemědělská veřejnost, ale my všichni bychom raději uvítali, kdyby tento „muž na svém místě“ řešil problémy svěřeného rezortu. A těch rozhodně není málo. V současné době jsou například ve velmi špatné kondici chovatelé dobytka a hrozí likvidace celých chovů. To je jedna z možností, na níž by se měl zaměřit. 

Možná by mu to zajistilo pozitivnější vnímání, nežli tento pro nás všechny nepochopitelný průzkum. Bylo by dobré, kdyby si ministr, jenž zaujímá post za KDU-ČSL, svou prezentaci platil ze své vlastní či stranické kasy.

Autor: 
Filip Zachariaš, předseda OV KSČM Vyškov a kandidát do Zastupitelstva Jihomoravského kraje
Zdroj: 
Mediální úsek ÚV KSČM

Články

.